vineri, 8 februarie 2013

Multumim frumos, Fanyx Media!

Dupa o lunga perioada de asteptare, dar plina de optimism am primit din partea prietenilor nostri Stefan si Andreea Ionescu - pe scurt, FANYX MEDIA, montajul video de la nunta noastra.

Din start, i-am spus sotiei, dupa semnarea contractului, ca acesti oameni, dupa cum i-am vazut si ceea ce ne-a prezentat, se vor darui trup si suflet ca "amintirea vie" a celui mai important eveniment din viata noastra sa ramana o capodopera de arta.
Acest lucru, in cele din urma, s-a dovedit a fi asa cum am anticipat.

Ne-au realizat un montaj de aproape 3 ore cu intreaga nunta si doua clipuri deosebite care ne trezesc "fiori" de fiecare data cand le revedem.

 


Pasiunea, Emotia, Daruirea pe care o integreaza in munca pe care o depun se vede din plin.
Stefan si Andreea sunt foarte sociabili, modesti si plini de viata. Sunt genul de profesionisti in care poti sa-ti pui toata increderea ca vor realiza cu succes ceea ce si-au propus sa-ti ofere. Pot sa spun ca dupa ce am semnat cu ei nu ne-a mai interesat cum vor evolua pe parcurs... am fost 100% siguri ca vom fi multumiti.
Am colaborat minunat cu acesti oameni care ne-au fost alaturi in ziua nuntii la fiecare pas si ne-au dat sfaturi si indrumari foarte pretioase.
Multumim FANYX MEDIA, Stefan si Andreea Ionescu, pentru profesionalismul vostru si modul cum ati avut grija de nunta noastra.
Ii recomand tuturor, iar pentru ca uneori vorbele pentru multi sunt fara farmec, voi posta si cele doua filmulete realizate de aceasta echipa tanara, pentru a da "culoare" si incredere tuturor cuvintelor ce le-am scris aici.



Multumim frumos.
Doru si Alexandra Ban.

CONTACT:
http://www.fanyxmedia.com/

E-mail: fanyxmedia@gmail.com

Telefon : 0749 567 875  Stefan 
             0742 064 541  Andreea



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.